Comments

16/05: Nõrganärvilistel mitte vaadata

Mitte, et sellest kasu oleks, aga ma siiski hoiatan, et edasi läheb päris rõvedaks.

Tänud:
Tõnis Tootsen - karikatuuride(x3) teostus ja teise neist idee
Sander Maran - fotod(x2) uutest provokatiivsetest reklaamidest (tema kohta võite pikemalt lugeda SL Õhtulehe artiklist "Tundmatu pervert pildistas tänaval haiglasi reklaame")

Vaadake kindlasti ka viimase Suurepärast fotoloomingut.

Järgnevad siis mõned mõtted paari viimase nädala reklaamplakati kohta.



"Uut aastat nullkuus
kellel on perses, kellel on suus"
- Uut aastat 06, Psychoterror

Need read ja pea kogu Psychoterrori uus plaat tundusid mulle õigupoolest labased enne, kui ma nägin eelnevat reklaami. Siin ei ole tõsiselt midagi naljakat, samuti ei ole see kunst ja isegi reklaamiline väärtus on madal. See sümboliseerib lihtsalt "Viru keskus on elu" stiilis haiget elulaadi ja ettekujutust läänelikust suhtumisest. Pidin selle siia panema, sest ma lihtsalt ei suutnud uskuda, mida kõike võib tõsimeeli reklaamina esitada.



Tegelikult ei ole ka siin midagi naerda, sest tegu on enam kui tõsise probleemiga, aga tahes-tahtmata oli esimene mõte, mis mu peast seda reklaami lugedes läbi käis: hei, kui päevas saab HIVi kaks inimest, siis kogu Eestil on aids umbes 750 000 päeva pärast, see on aga üle 2054 aasta... kaheldav, et ma üldse nii vanaks elan.

Eelnevad olid aga lihtsalt mõttetud mõtted, soojendus, nüüd selle juurde, mis ajendas mind seda kõike siin üldse avaldama. Ladies änd d˛entelmen, oma silmade ees näete te kõige geniaalsemat ja mitmetähenduslikumat reklaampostrit, mis meie tänavaid iial kaunistanud...



8 aastane tütar: Emme, vaata, tänaval on punane türa!
Ema: Issand jumal, kuidas sa rää... ongi türa
Isa: Jätke nüüd, see on ainult provokatsioon, normaalne mõistus näeb seal tomateid.
Reklaamimees *1: Eesmärk on saavutatud, kõik räägivad meie reklaamist!
Reklaamimees *2: Aga mida me sellega reklaamime?
Reklaamimees *1: Eeee...
Poliitikamees: Ma arvan, et siin ei ole midagi, mis läheks üle piiride... ossa kurat kes pani seina peale türa?

Ma lihtsalt ei suuda seda teistmoodi kokku võtta. See hoomamatu originaalsus, sümboolika, ettevõtlikkus, paikapanevus, vapustavus... see võtab sõnatuks. Ma ei suuda kujutada ühtki teist kujundit, mis võtaks nii suurepäraselt kokku meie maailma, tänapäeva Eesti ja eriti meie loovad reklaamimehed.

Mõtelge, kuidas suhtuksite te sellisesse reklaami:



Või siis mis näo teeksite te, kui eelnev postripilt reklaamiks mõnd teist riiki. Mm...

Aga eks see tänapäeva reklaam ole juba selline mitte läbi mõeldud...



... või siis lihtsalt konkreetne, lakooniline ja meeldejäävuse peal väljas...



... jäi meelde?

Järgmise paikapaneva reklaamina võiks panna Kalevipoja asemel merre kolmkümmend meetrit kõrge kullast peenise ja kirjutada juurde tahvli "Eesti au" või "Eesti mehe keskmine".

Elagu loov ja mõjuv reklaam!

Lõpetan... jube tomatiisu tekkis. Suundun Viru keskusesse.

Comments made

Lõpp oli väga mõjuv.
Tänan selle pildi eest.

Tõprad.
16/05 22:52:24
Sul tekkis tomatiisu? Minul tekkis Keijuisu.
Aga tegelikult suht osav reklaamikapmaania noorele firmale. Ennast alguses mingi skandaaliga ekraanile tuua, aga mitte oma nime avaldada ja siis lõpuks välja tuua. Nimi jääb vähemalt meelde.

Tegelikult on see arvatavasti mingi järjekordne Keskerakonna valimisreklaam. Enne olid kohukesed, nüüd..
17/05 21:49:20
Nüüd on K-riistad
17/05 22:00:12

Add comment

This item is closed, it's not possible to add new comments to it or to vote on it